Bezpieczne połączenie SSL
« Wróć do sklepu

REGULAMIN ZAKUPÓW

wersja dokumentu: 02
data obowiązywania: 26.04.2024 r.
Poprzednia wersja regulaminu: link

Regulamin, który czytasz, dotyczy sprzedaży Produktów w formie fizycznej oraz Treści cyfrowych, dostępnych na stronach internetowych pod adresami www.moneyed.pl oraz www.gamingnagieldzie.pl

Dla ułatwienia w dalszej części Regulaminu moduł strony, która umożliwia zakup produktów, będziemy nazywać „Sklepem”.

W tym Regulaminie znajdziesz między innymi: zasady zawarcia umowy, warunki umowy, postanowienia dotyczące konsumentów oraz informacje o sposobie reklamacji i odstąpienia od umowy. Umowa może być zawarta poprzez złożenie Zamówienia na stronie internetowej Sklepu.

Informacje dostępne na stronie Sklepu i w tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy.

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się z nami na adres podany poniżej.

Skontaktuj się z nami

W każdej sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem Sklepu możesz skontaktować się z nami pod adresem: kontakt@moneyed.pl oraz pod numerem telefonu: +48698228709

Kto sprzedaje Produkty w formie fizycznej i Treści cyfrowe?

Usługodawcą jest właściciel sklepu, MONEYED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Jasna 8/20, 00-013 Warszawa, KRS 0000618044, NIP 6852330458, REGON 364448164

Kogo dotyczy ten regulamin?

Regulamin dotyczy osób, które korzystają ze Sklepu, odbiorcami są zarówno konsumenci, przedsiębiorcy na prawach konsumenta, jak i pozostali przedsiębiorcy.

 
Spis treści
 
  1. Wyjaśnienie definicji
  2. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
  3. Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu
  4. Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności
  5. Produkty dostępne w Sklepie
  6. Treści cyfrowe
  7. Dodstawy produktów - koszty, formy i terminy
  8. Uprawnienia w razie niezgodności z Umową
  9. Odstąpienie od umowy
  10. Prawa autorskie
  11. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenie roszczeń dla konsumentów
  12. Obowiązywanie i zmiany w regulaminie
  13. Ochrona danych osobowych
  14. Postanowienia końcowe
  15. Linki

 

Wyjaśnienie definicji.

 

Sprzedawca – Moneyed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie 00-013, przy ulicu Jasnej 8/20, NIP 6852330458, REGON 364448164

Klient – to Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konsument – to osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową korzystająca ze Sklepu.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – to osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu w Sklepie, która jest bezpośrednio związana z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).

Przedsiębiorca – to osoba prawna lub osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu ze Sklepu, zawierając Umowę, a z treści tej Umowy wynika, że jest ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.

Konto Klienta – to indywidualny dostęp Klienta na stronie Sklepu określany nazwą użytkownika oraz hasłem w postaci ciągu znaków zabezpieczających dostęp do konta.

Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.moneyed.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Produktów.

Produkt – produkty fizyczne i/lub elektroniczne zakupione lub dostępne w Sklepie. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.  Opis Produktu oraz ceny brutto są dostępne na stronie Sklepu przy prezentowanej Treści lub Usłudze cyfrowej.

Produkt fizyczny – produkt zakupiony w Sklepie, dostępny wyłącznie w wersji fizycznej.

Cena – wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Usługodawcy z tytułu wykonania Umowy przez Sprzedawcę.

Umowa sprzedaży – to umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, w ramach której Sprzedawca zobowiązuje się do udostępnienia Produktu, a Klient do zapłaty Ceny. Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.

Zamówienie – to oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności strony internetowej Sklepu, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy dotyczącą Produktu i kierowane jest do Sprzedawcy oraz w ramach którego Klient podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy.

Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.

Umowa – to umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu i opłacenie złożonego Zamówienia przez Klienta, w ramach której Sprzedawca zobowiązuje się do sprzedaży Produktu, a Klient do zapłaty Ceny. Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę.

Operator płatności – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu (dalej: KIP), plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437

Dowód zapłaty - faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.

Płatność - wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.

Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

Wymagania techniczne – są to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy tj.:

  • komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
  • dostęp do poczty elektronicznej;
  • Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
  • dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.

Koszyk – Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia Produktu, wpisaniu kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetleniu podsumowania dot. Ceny poszczególnych Treści i Usług cyfrowych.

Promocje – szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Sprzedawcę w określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez Usługodawcę zasadach np. obniżenie ceny Treści lub Usługi cyfrowej.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

Regulamin – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

Cena początkowa – pierwsza Cena Produktu, w której pojawił się Produkt w Sklepie.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką – najniższa Cena, w której produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.

Cena promocyjna – cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Usługodawcę Promocji.

 

2. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu.

 

  1. Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Klient.
  1. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy ze Sprzedawcą oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i związany jest z jego postanowieniami.
  1. Wszystkie ceny Produktów cyfrowych są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich złotych.
  1. Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań Technicznych, posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, z aktualnym systemem operacyjnym oraz z aktualną przeglądarką internetową, a także posiadanie konta e-mail. Klient powinien także posiadać wiedzę na temat zagrożeń dotyczących korzystania z Internetu (w tym zakupów online) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).
  1. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści bezprawnych oraz treści zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób trzecich), a także do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  1. Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:

    1. podawania w udostępnionych przez Sklep formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych koniecznych danych oraz niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta w związku z zawarciem Umów;
    2. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie ze zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób niezakłócający funkcjonowanie pozostałych Klientów Sklepu;
    3. niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
    4. nieumieszczania treści o charakterze bezprawnych, takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa;
    5. niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w szczególności Cen lub opisów Produktów;
    6. niepodejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta;
    7. terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości.
  1. Klient nie jest uprawniony do przekazywania loginu i hasła osobom nieuprawnionym lub do korzystania z konta innego Klienta.
  1. Produkty mogą być prezentowane w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie. Cena wskazywana przez Sprzedawcę obok Ceny Promocyjnej jest najniższą ceną, w której produkt był dostępny w sklepie w ciągu ostatnich 30 dni (Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką).
  1. W przypadku udostępnienia Produktu w ramach Promocji, Sprzedawca oznacza, że dany Produkt jest w cenie promocyjnej.

  2. Jeżeli Cena udostępniona Klientowi na stronie Sklepu jest spersonalizowana, np. ustalona na podstawie informacji o Kliencie uzyskanych z danych marketingowych (profilowanie), Sprzedawca udostępnia Klientowi informację na temat indywidualnego dostosowania ceny (personalizacji cen) przy Cenie Produktu na stronie Sklepu.
  1. Sprzedawca podejmuje środki organizacyjne i techniczne mające na celu zabezpieczenie bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu oraz funkcjonalności dostępnych w ramach strony (formularz rejestracji konta, formularz zamówienia itd.).

  2. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
  3. W celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformować Sklep o woli jego usunięcia.

 

Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu.

 

  1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:
    1. Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
    2. Usługę Konto Klienta oraz przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień Klienta na stronie Sklepu za pomocą Konta po zalogowaniu na stronie Sklepu;
    3. Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
    4. Usługę umożliwienia Klientom korzystania z usług Koszyka;
  1. Klient ma możliwość założenia Konta na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia. Konto zawiera m.in. informacje o Zamówieniach i pozwala na zapamiętanie użytych wcześniej danych potrzebnych do złożenia Zamówienia.

  2. Usługodawca świadczy usługę utrzymania Konta w czasie wykonywania Umowy, nie krócej niż w terminie roku od dnia ostatniego zalogowania Klienta na Konto.

  3. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu formularza oraz zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu i kliknięciu przycisku ,,Załóż konto’’ lub innego równoznacznego, przy czym Konto zakładane jest automatycznie podczas dokonywania pierwszego zakupu w Sklepie. W przypadku składania Zamówienia poprzez wiadomość e-mail Konto tworzone jest przez Usługodawcę po opłaceniu Ceny, przy czym Klient otrzymuje na wskazany przez siebie adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym oraz samodzielnie ustala hasło do swojego Konta.

  4. W formularzu zakładania Konta niezbędne jest podanie przez Klienta wskazanych następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, login i hasło.

  5. Założenie Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i przesłanie do Usługodawcy poprzez stronę Sklepu (w ramach składania Zamówienia). Z chwilą przesłania potwierdzenia utworzenia Konta Klienta dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie Konta na stronie Sklepu.

  6. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i można wypowiedzieć ją w każdym momencie.

  7. Klient loguje się na Konto przy użyciu adresu e-mail oraz indywidualnego hasła, które Klient ustala samodzielnie.

  8. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta lub poprzez założenie Konta.

  9. Sprzedawca, na prośbę Klienta, usuwa Konto Klienta. Aby zgłosić żądanie usunięcia Konta, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą na adres e-mail podany w początkowej części Regulaminu.

  10. Konto Klienta usuwane jest w terminie do 14- dni od dnia otrzymania żądania usunięcia Konta.

  11. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka.

  12. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.

  13. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub elektronicznie na adres wskazany na początku Regulaminu.

  14. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

  15. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania Klienta wraz z przekazaniem danych kontaktowych składającego reklamację.

  16. Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji Sprzedawcy i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

 

Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności.

 

  1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących sprzedaży Produktów poprzez stronę Sklepu.
  1. Główne cechy Produktu oraz specyfikacja są określone na stronie produktowej każdego Produktu na stronie Sklepu.
  1. Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą może nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.
  1. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez Sprzedawcę, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Sprzedawcę na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  1. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Sprzedawcy do sprzedaży Produktu Klientowi za cenę wskazaną na stronie Sklepu płatną przez Klienta.
  1. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  1. Sprzedawcą umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez dodanie Produktu do Koszyka, po czym Klient przechodzi do Formularza zamówienia lub Klient posiadający Konto potwierdza w Formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy.
  1. Klient, który nie posiada Konta, jest zobowiązany samodzielnie wypełnić Formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy.
  1. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, dokładny adres, adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrany Produkt, sposób płatności za Produkt, sposób wysyłki Produktu przez Klienta.
  1. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym NIP.
  1. Warunkiem złożenia Zamówienia, oprócz wskazanych powyżej okoliczności, jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i Polityki prywatności Sprzedawcy, a także zapłata Ceny za Produkty po wyborze sposobu płatności, który tego wymaga.
  1. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest tożsame ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybrany Produkt.
  1. Klient ma możliwość weryfikacji Produktu znajdującego się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
  1. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności, obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane na stronie Sklepu. 
  1. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
  1. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia.
  1. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
  1. W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji Zamówienia przez Klienta, Umowa w zakresie sprzedaży Produktu, wskazana przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty, nie zostaje zawarta. W takim wypadku Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej, zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
  1. Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta Sprzedawca wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.
  1. Sprzedawca organizuje Promocje na wybrane Produkty dostępne na stronie Sklepu. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności Produktu na stronie Sklepu.
  1. Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności:
  1. płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji o dokonaniu płatności przez Klienta) w formie przelewu tradycyjnego lub płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności,
  2. płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności.
  1. Sprzedawca przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj. faktura lub paragon, został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia, bądź zakładania Konta, adres e-mail.
  1. Płatność za Produkt dokonywana jest przy pomocy serwisu tPay należący do Krajowego Integratora Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 30087843.
  1. Sprzedawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
  1. Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Sklepu. W razie wątpliwości Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą, kierując wiadomość na adres wskazany w Regulaminie.

 

Produkty dostępne w Sklepie.

 

  1. W Sklepie www.moneyed.pl dostępne są następujące Produkty: Papierowa książka "Gaming na giełdzie"; Kubek ceramiczny w różnych kolorach; Produkty cyfrowe (webinary, e-booki).
  2. Klient chcący dokonać indywidualnego zamówienia, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail wskazanym w niniejszym Regulaminie.
  3. Po uzgodnieniu parametrów i cech Produktu z Klientem, zostanie on przygotowany na jego indywidualne zamówienie.
  4. Proces zamówienia Produktu indywidualnego, zostanie uzgodniony odrębnie z Klientem.
  5. Specyfika każdego Produktu, jego skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach Produktu w Sklepie.

 

Treści cyfrowe.

 

  1. Treści cyfrowe oferowane na stronie Sklepu dotyczą treści o charakterze edukacyjnych. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Sprzedawca udostępnia Klientowi Treści cyfrowe zgodnie z Zamówieniem Klienta.
  1. Realizacja Zamówienia oznacza, że Sprzedawca dostarcza Klientowi dane umożliwiające dostęp do treści zgodnych z Zamówieniem Klienta. Dane dostępowe przesyłane są na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia (login i hasło do Konta Klienta na stronie Sklepu). Utworzenie Konta Klienta na stronie Sklepu, które umożliwia korzystanie z Treści  cyfrowych, jest nieodpłatne.
  1. Ceny Treści cyfrowych prezentowane są Klientowi na stronie internetowej Sklepu oraz w trakcie składania Zamówienia. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto uwzględniającymi podatki.
  1. Ze względu na rodzaj i czas trwania dostępu do Treści cyfrowych poszczególne warianty Treści cyfrowych mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępów do materiałów.
  1. Wszystkie Treści cyfrowe prezentowane są na stronie Sklepu. Dostęp do zawartości Zamówienia zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy (zazwyczaj po wniesieniu na rzecz Sprzedawcy przez Klienta opłaty odpowiadającej Cenie wybranej Treści cyfrowej), o ile inaczej nie wskazano w opisie Treści cyfrowej. Konto Klienta oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony dla niego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
  1. Z chwilą zalogowania się do Konta Klienta po zakupie Treści cyfrowej lub z chwilą uzyskania dostępu do zamówionej Treści cyfrowej, w szczególności poprzez przesłanie linku do ściągnięcia materiałów lub uzyskania do nich dostępu, przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Klientowi.
  1. Jeżeli w opisie Treści cyfrowej Sprzedawca określił inny termin dostarczenia Treści cyfrowej, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Sprzedawcę na stronie Sklepu (przedsprzedaż).

 

Dostawy produktów - koszty, formy i terminy

 

  1. Wysyłka Produktów fizycznych nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od startu sprzedaży i przyjęcia Zamówienia do realizacji. 
  2. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy: przesyłka pocztowa; paczkomaty inPost; Przesyłka kurierska
  3. Dostawy realizowane są na terenie Polski oraz do krajów z rozwijanej listy udostępnionej na etapie wpisywania adresu wysyłki.
  4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres wysyłki.
  5. Dostawy Produktów fizycznych odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
  6. Koszty dostaw Produktów fizycznych podane są w momencie składania Zamówienia i przeliczania koszyka. Klient może się z nimi zapoznać przed dokonaniem Zamówienia. Ceny Produktów fizycznych nie zawierają cen dostawy, które doliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem Sklepu.
  7. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Produktu liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. 
  8. Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu. 
  9. Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

 

Uprawnienia w razie niezgodności z Umową.

 

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta w przypadku niezgodności Produktu fizycznego (np. książek, kubków, toreb, planerów) z Umową. Szczegóły dotyczące tej odpowiedzialności są regulowane przez Kodeks cywilny w odniesieniu do Przedsiębiorców oraz Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą (na adres e-mail podany w Regulaminie lub listownie), określając swoje roszczenie związane z tą niezgodnością.
  3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać naprawy lub wymiany Produktu na zgodny z Umową. Sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany, jeżeli jest to niemożliwe lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się m.in. wartość Produktu zgodnego z Umową oraz wagę niezgodności.
  4. Sprzedawca zobowiązany jest doprowadzić Produkt do zgodności z Umową w rozsądnym terminie, bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając charakter Produktu oraz cel jego użytkowania. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  5. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy, gdy:
    a) Naprawa lub wymiana są niemożliwe albo wymagają nadmiernych kosztów.
    b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową w odpowiednim terminie.
    c) Produkt nadal nie jest zgodny z Umową mimo podjętych prób naprawy lub wymiany.
    d) Sprzedawca z oświadczenia lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dokona naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta
  6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Klient będący Konsumentem zgłosi żądanie związane z niezgodnością Produktu z Umową, a Sprzedawca nie ustosunkuje się w terminie 14 dni, żądanie uznaje się za uzasadnione.
  7. Dla przyspieszenia procesu reklamacji zaleca się, aby Klient podał w zgłoszeniu reklamacyjnym informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w tym rodzaju i daty stwierdzenia niezgodności oraz danych kontaktowych. Te zalecenia nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez podania takich informacji.
  8. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Produktu jest wyłączona zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
  9. Szczegółowe informacje o prawach konsumentów można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
  10. Sprzedawca odpowiada za wady Produktu fizycznego, które istniały w chwili dostarczenia i ujawniły się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że wady, które ujawniły się przed upływem roku od dostarczenia Produktu, istniały już w momencie jego dostarczenia.
  11. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu odpowiedzialności za wady, jeżeli podstępnie zataił brak zgodności Produktu z Umową.
  12. Przedsiębiorcy na prawach konsumenta mają takie same uprawnienia jak Konsumenci. Aby z nich skorzystać, muszą jednak potwierdzić, że zawarta Umowa nie ma charakteru zawodowego, wynikającego z prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta.

 

Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

 

  1. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zakupił Produkt fizyczny (np. książkę, kubek, torbę, planer), ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru Produktu, o ile nie mają zastosowania wyjątki przewidziane przez prawo.

  2. Jeśli w toku zakupu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie Umowy i dostarczenie mu Treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

  3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia, w którym objął Produkt fizyczny w posiadanie, lub od dnia, w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, objęła Produkt w posiadanie.

  4. Jeżeli Umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Sprzedawca wykonał w pełni Usługę Elektroniczną za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
  5. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 2 lub w ust. 4. Działanie Sklepu opiera się między innymi na dostarczaniu Klientowi Treści cyfrowych. W związku z tym udostępnienie Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.

  6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy dla produktów fizycznych rozpoczyna się:
    1. od objęcia produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę, inną niż przewoźnik,

    2. od objęcia w posiadanie przez Konsumenta ostatniego produktu/partii/części – w przypadku dostarczania wielu sztuk produktu, dostarczanego osobno, podzielonego na partie lub części,

    3. od objęcia w posiadanie przez Konsumenta pierwszego z produktów – w przypadku jego regularnego dostarczania przez czas oznaczony.
  7. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie to może być złożone w formie pisemnej (np. wysłane pocztą tradycyjną) lub elektronicznej (wysłane e-mailem).

  8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego poniżej regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. W celu zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy, aby oświadczenie zostało wysłane przed upływem 14 dni.

  9. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użyto w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

  10. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi żadnych dodatkowych opłat związanych z formą zwrotu płatności. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji odstąpienia od Umowy.

  11. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, chyba że Sprzedawca zgodził się je pokryć.

  12. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, jeżeli korzystanie z niego wykraczało poza niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  13. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu fizycznego lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  14. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu fizycznego inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  15. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.   

 

Prawa autorskie.

 

  1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji w zakresie treści dostępnych w ramach Sklepu oraz poszczególnych Produktów i Treści cyfrowych. Sprzedawca może określić warunki licencji odrębnie, zamieszczając stosowny zapis w opisie Produktu i/lub Treści cyfrowej.
  1. Klient ma prawo korzystać z Treści cyfrowej wyłącznie na własny użytek, o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu.
  1. Zabrania się Klientowi udostępniać Treści cyfrowe lub dane do swojego Konta Klienta innym podmiotom.
  1. Dostępne w ramach Sklepu Treści cyfrowe nie mogą być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej).
  1. Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
    1. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w tym Produktów, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
    2. wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści, w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu,
    3. odpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
    4. nieodpłatnego rozpowszechniania treści, w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
  1. O ile w opisie Treści cyfrowej nie wskazano inaczej, licencja udzielana jest na czas trwania Umowy/ 365 dni

 

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dla konsumentów.

 

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze postępowania polubownego, mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  1. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
  1. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, a także wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  1. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  1. Postanowienia Regulaminu nie udaremniają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.

 

Obowiązywanie i zmiany w regulaminie.

 

  1. Sprzedawca może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z ważnych przyczyn, w szczególności: jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych Produktów i/lub Treści cyfrowych, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
  1. Klienci, którzy posiadają Konto na stronie Sklepu, o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.
  1. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  1. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 14 dni od dnia opublikowania.
  1. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  1. Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących Konsumentami powinny być dokonywane w formie dokumentowej. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientami niebędącymi konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby lub miejsca zamieszkania Usługodawcy.
  1. Sprzedawca może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za 30-dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
  1. Sprzedawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za 14-dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Klient naruszana Ogólne Warunki Korzystania ze Sklepu.

 

Ochrona danych osobowych.

 

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
  1. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy.
  1. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności na stronie internetowej Sklepu.

 

Postanowienia końcowe.

 

  1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy Kodeks cywilny.
  1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  1. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści niniejszego Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
  1. Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  1. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  1. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  1. Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na Koncie lub w innym miejscu strony internetowej Sklepu, udziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie, w szczególności w Internecie, tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.

Link do polityki prywatności: https://gamingnagieldzie.pl/polityka-prywatnosci/

ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA

ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTA

ZAŁĄCZNIK nr 4 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA